Jun 26, 2011

penghargaan untuk follower Ayie Abas yg ke-200


salam sume...
Pagi yang ceria...Selamat pagi!!

bagun subuh pagi ni terus buka laptop...
sebab nye semalam aku langsung  tak sempat nak online
dek kerana layan 2 movie dari pukul 8.30 sampai 12.30 pagi

online je pagi ni terus  BW ke blog Putera Gahara Gagah Perkasa (PGGP)
ataupon Ayie Abas nama pemiliknye sebab katenye ade surprise untok aku sebagai follower die yang ke-200..hehe..

sangat terkejut dan terharu bila baca entry terbaru die yang bertajuk::::

(sila tekan link kat atas untuk ke sana)

kat entry Ayie yang ni mmg pasal aku....
siap ade blog aku lagi kat situ.... hihi.. terharu beb~

entry tu dibuat sebagai penghargaan untuk aku sebagai follower ke-200 blog miliknye...hehe 

so kat sini zaa nak ucap berjuta-juta tQ kat Ayie "SEDETIK LEBIH" sebab sudi wat entry fasal zaa...

"SEDETIK LEBIH" la yang jadi sejarah permulaan perkenalan aku dan Ayie si peminat kuda ni.... kan Ayie kan??? hehe


salah satu bukti si Ayie ni minat kuda..


so kawan2.... sudi2 la melawat blog Ayie  ye... sape yang bakal jadi follower Ayie yang ke 300, 400, 500 and ratus2 yang seterusnye akan dapat penghargaan macam yang aku dapat ni jgk..

tapi serius!! memang xsangka se best  itu entry yang dibuat untok aku...
sekali lagi... trimas Ayie !!!

<3


11 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...