Jun 24, 2011

bersukan baik untuk kesihatan


bersukan adalah cara yang terbaik untuk memastikan tubuh badan sentiasa sihat dan cergas. Apabila tubuh badan sihat, kita akan sentiasa bertenaga dan fokus dalam apa juga kerja yang kita lakukan setiap hari. ini merupakan faktor utama untuk berjaya dalam hidup..

muahahahahaha.... tiba2 lak wat karangan darjah 4 kat sini... nak kene sepak jugak budak nih..haha

salam satu Malaysia semua!!
sebenarnye ptg ni aku nak share gambar masa beriadah hari tu je... bukan nak wat karangan ke hape...

ape lagi, jom le layan gambo !!

ceewahhhh...gaya Crhistiano Ronaldo!


icha kena paksa tuu




dan aku... ape aku buat???????





aku xgoyang kaki....mesti main pnye!


lawan abg ipar....


gaya je lebeh, hampeh!


die lawan!! and sape menang???? 
aku pon xpasti sape menang....hahaha



main ciput je... mkn yg lbeh...hahahaha


balik umah je terus masak nasik....
masing2 makan sampai bertambah2....hahaha

esok nye bile bagun tido, ase saket2 badan... padan muka aku....
jarang2 bersenam tu la jadinye....
kesian~

4 comments:

  1. bersukan da ok tp mknan lepas tu yg xbaper ok... mmg xkurus la cmni..hi3...

    ReplyDelete
  2. haha... bkn nak kurus la.... nk sihat je.... xnak kurus sgt... =)

    ReplyDelete
  3. bagus2 .. berriadhah itu bagus :)

    akal yg cerdas di dlm bdn yg sihat :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...