Jun 17, 2011

Pantai Sri Tujuh yang indah


7 jun lepas aku ngan 2 orang kawan kuar jejalan...
pada awalnye kitorang tak tau nak p lepak kat ne..
kawan aku si Z ni sebenarnye ade kenduri pada hari tersebut and die igt dah xde peluang nk p kenduri umah kawan die dek kerana susah nak p naek bas ke Tumpat yang agak jauh dari Machang (kampung aku)..

tapi akhirnye dapat gak die p sane dengan bantuan kawan kitorang iaitu encek azuan yang kebetulan ade keje kat Tumpat katenye (tapi cam tak de keje pon bile dah sampai sane)...

sampai umah pengantin dah pukul 5 and masa tu pengantin pon dah xpakai baju pengantin lagi..haha

pengantin pompuan kat tengah2 and sebelah die tu suami die

 lepas makan2 and bergambar, kitorang terus ke pantai Sri 7...
yes!! tempat yang paling mendamaikan bagi aku
sangat bez lelepak waktu petang..

jOm usha gambo:::







cantik kan... ni macam tasek...sebelah pokok sane baru ade pantai...
kitorang pilih utk lelepak sini sbb ase damai sgt kat sini...



sampai kat umah pukul 10 malam...
abang aku da bising2 time tu..haha...
aiman tak kisah~
ni je la nak kongsi...
jumpe lagi...
daaa~

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...