May 5, 2011

iklan pertamaku~


Sekarang aku tengah berehat-rehat..
penat dow study...
siang mlm pikir sal study (study nye x.. pikir je...haha)
mlm ni aku da berjaya habiskan 1 chapter...hebat x?? ahaks ~ ~
habis 1 chapter pon dah bangga minah ni...
berat nanang...

sekarang nk bermanja ngn blog lak...
tadi aku dah berjaya wat ads dari Adverlets...
saje je nk try... kalau ade rezki boleh wt bekal bayar broadband tiap bulan...
leh jgk membantu sedikit sebanyak... sebelum ni aku tergerak hati nk wt ads nuff
siap isi form dah nasib bb slow...xsempat anta form utk nuff...

pastu ptg tadi  terbaca dr Asam.Garam.Gula ! pnye blog sal kekedekutan nuff n kemurahan hati adverlets...
aku terus tertarik nak ade iklan adverlets jgk....
then sekarang dah berjaya... weee~

so, tQ ku ucapkan kepada Asam.Garam.Gula ! sebab sudi wat entry tersebut...
n tQ gak utk adverlets....


so, kengkawan, sokong la aku dgn cara melawat blog aku yang xseberapa ni... 
tQ ollz... lots of love... daaa


muahh.. ^_^



2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...