May 18, 2011

hari bersama budak

salam...ni nak memperkenalkan::


raja muhammad rafiq namanye...my anak buah yang entah ke berapa dh...
sori le gambo xcun..xdan nak edit..
sekarang ni budak ni dibawah kuasa aku...hahaha..

hari ni main ngan die je dari pagi sampai petang...
kemas bilik same2...
basuh kain same2...
masak same2...
makan pon same2...

budak ni nakal wo...
time aku elok tengok tv mesti die p off kan tv tu...
aku jadi geram kat pipi die yang tembam tu...
and mula la aku cubit2 kedua-dua belah pipi die tu...

dah la mata sepet...
24 jam mata tu mengantok...haha
oke ni wajah yang lebih dekat:


sepet kan mata die? mcm anak cina...
ni gambar lama....gambar terbaru xdan nak upload...

sekarang die lagi gemuk dari gambar ni woo...
umur baru 3 tahun tapi badan besar dan tinggi dari kanak-kanak lain yg sebaya...

tapi sekali demam maka isi-isi di pipi pun mula la surut
termasuk juga lemak2 yang ade di bahagian perut...

setakat ni alhamdulillah segar bugar..
hari2 makan nasik dgn telur kicap..huhu

sekarang ni rafiq dh tido...that's why aku leh on9 ni...kalau x jgn harap la...
oke la...ni je nak cite...
sebelum tu aku nak tunjuk satu lagi gambar

ni gambar tahun lepas... rafiq bersama ibu, mak uteh and cik la.. =)




2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...