Jan 29, 2011

hepi, sambal tempOyak dan duka

salam Ollz.... sekarang aku kat umah... bahagia sgt2, Tuhan je tau betapa hepinya aku skrang.... antara kawan2 yang blek nek satu bas ngn aku iaitu  ayu, ruby n jiniey,aku la yang plg awal turun sbb aku dok Machang....diorang lak sume trun kt KB..aku sampai umah dalam kol 8 pg td...smlm bas lewat gile...dalam tiket cakap kol 9 mlm... tp kol 11 bru sampai... sbb tu la sampai lewat...klu x, msti kol 5 dah sampai umh...sket ati aku...okeh, sambung cite...sampai je umh, borak2 ngn ma kejap then aku terus tido...bgun kol 3 ptg....haha....terok tol ase...aku mmg kuat tido,nk wt cane....kikiki
bagon td, mndi n solat...pas2 trus g dapur....cari makan la pe lg.... jeligho betol aku mkn... bertambah2 nasik aku hentam....yang best sgtnye sbb ade sambal tempoyak......da lepas pon kempunan aku nk makan sambal tempoyak....esk nak suh ma wat lg....bez siot~


gambar hiasan...
ma aku pnye sambal tempoyak nmpak lg comel

ni la bahana kuat tido waktu siang....skrang ni aku xngntok lg.... jam da kol 3.40 pg, mata still segar bugar lg....jap lg kena pksa tido la jgk...wat susah nk bangun subuh je...

sebenarnye, dalam hepi aku skrg neh, ade duka di dalam hati... sumenye sbb gaduh ngn mr. apih... ntah la nape aku cpat nk mrh bile die tnye soalan yang ade unsur2 kurang percaya kat aku....... sian kt die..aku marah sgt2 td sampai t'keluar ayat 'kte putus je senang'... ms marah,mulut cpat je sebut putus... sbb tu la Allah bg hak cerai tu kat atas lelaki...klu pompuan teruk la jwbnye... sori mr apih....
ni je la dlu utk hari ni....aku mao tido...mao mimpi sambal tempoyak...
oke daa~

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...