Jan 23, 2011

mY dip cOnvOcasiOn Day

ponpon!!! gambar dlu ea...

ohh...bestnye time ni


Alumni sudah~


ehem.....trasa nk kOngsi hari2 gembira kt sini...
cite nye bermula time sebelom cuti sem...dlm bulan september ke oktober thn 2010..aku dpt tau yang konvo  dip ku bersidang pd 5 december 2010..
masa 2 sgt la hepi sbb 4 sure my big brother leh join konvo aku coz konvo 2 time cuti skolah... die cikgu n mesti la die cuti time 2...lg la hepi ble aku call n die ckap die on jer... leh je join..
aku mula la berangan-angan... klu a.ha join, ma n adek2 aku msti sume leh ikut....wow...mesti meriah...tmbah lak family akak yg duk johor 2 pn leh ikut same...sgt la excited time 2...

dipendekkan cerita, lepas tamatnye semester 3 degree di Shah Alam, aku pon blek ke kg dgn menumpang akak yg dok kt sek 16 ni.. beznye idop, blek kg ngn keta n bkn bas....coz aku betul2 xsuka nek bas....
xsuka xsuka n xsuka....amboi2...over la plak...
okeh, sambung cite...cuti di kampung sgt la bez... even boring, tp sgt bez.... xtau nk ckap ape yang bez... mgkin aku suka suasana kg kot..
pada suatu hari, kami mula bincangkan sal konvo... mulanya my big bro stuju nk jd driver n bawak sume ahli kluarga dr kg... sgt la hepi aku time tuh...

tp hepi 2 bertukar jd sekok sebOk @ pilu @ sedih dalam bahasa standardnye bile my big bro cakap die xleh join sbb kak ipar aku 2 dah sarat ngndung... so, die risau nk tggl isteri n anak2 kt kg utk join hari konvo aku...oh... pilunye ase time 2...

aku pon ngn penuh redha n pasrah membuat keputusan yang lgsung x jujur... oke, xpyh la g konvo...
i trus call my sista yg dk Johor... ckap kt die xjd g konvo...tragedi sedeh itu ber akhir di situ... n aku dh lupakan sal konvo...biarkan je la...

tnpa disangka2, aku diberitakan yang my sis suh g Johor n we will konvoi to s.alam untuk konvo aku... oh sedeh yg dikatakan td telah trubat.... 

2, 3 hari kat johor... n ktorang gerak ke s.alam pd 2 hb mlm... sbb esknye kene g uitm utk ambk jubah n rehearsal..time nih, diwaktu aku sdg sebok beratur utk ambk jubah.... dorang neh sempat bergambo....

family akak... dari kiri kak g, abe ngoh, adek alisa, di depan kak mya


kak mya n ciksu (my youngest sister)


okeh...pastu aku ngn penuh slamber nye gtau akak... "xse la g rehearsal,malas.."  n ktorang trus blek umh..
petang 2 bersiap n ktorang fly ke putrajaya, umah adik kpd abe ngoh.. 
esknye 4 hb pagi2 lg ktorang kuar jln2 ke Nilai 3... shopping2 la akak aku sorang neh... aku dh xde fulus n just ikot dorang je..jom layan gambo:::::



cute bukan???



ade la jgk 1 bnda yg aku beli.. 
dgn duit yg aku kumpul,maka aku pn beli la 1 yang
wane silver + koko tu...cam dh ade umh sendiri jek..huhu



then, blek dari Nilai singgah kt putrajaya smata-mata nk ber posing...
so, nk xnk korang kne tgk la gmbo ni plak ye:::


cutenyeeeeeee.... adik amar, kak mya n adik alisa



time ni dh pnt sgt..muka dh cam pe ntah...xtergamak asenye nk msukkn gmbar ni..huhu



cik su tau peace je~



n inilah aku ngn tdk sbrnye menggayakan jubah di sini



oke... sdh cukup...huhu


malamnye ke i-City...nk gmbr x??? xpyh la ye... nk jgk????xpyh2....
haha...tipu pnye pompuan....nah layanz~


oh...orennye...


oh...k.mya time ni nk mainan...ohoho



oke...cukup disini....






n esoknye tiba la  masa yang dinanti-nanti...

maka 5 desember 2010 berlangsung dgn penuh kegembiraan.... kt sini aku nk show la gmbar2 konvo... sila tatap ngn penuh minat ea...

teka yg mane cik zafirah...huhu



sgt hepi ini pompuan..
sgt suka sbb dpt bunga....love3...



jazilah, zaa, ayu n yun~



k.jihan n mama... my mum xdpt dtg,
so ngn mama je la kngan yg ade




classmates




ngn ciksu




member2 uitm mche



sy suke gmba ini~



ni..baju baru khas untuk konvo...
surprise from my aunt...



abaikan pasangan cute di sebelah...hehe
sgt jeles ooo~



emm...sgt2 la bez ms kat atas pentas...  xtau nk habaq cane prasaan time tu... wt ms ni gmbar kat atas stage lom ambek lg...so xtau la cane rope ms 2... ase cam oversmile je time tuh... hakhak....

tuh je la yang sempat aku cite hari ni...jap ag nk wt assgment lak....adoi...

ok daaa~



2 comments:

  1. love u dear!!!really proud of you,u know that my tears was dropped by seeing u hepi this moment...now,struggle 4 ur dgree n i bet u to got dean's achievement!!

    ReplyDelete
  2. love u to ....tQ dear.... doakan org ek.... miss u!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...