Jan 27, 2011

Balek kamponG~

cam biasa...bile ade tarikh cuti sem ke, mid sem ke....msti nk blek kg....
kali ni cuti 8 hari je... xpe,kan ku manfaatkan cuti ni kt hometown sepuas-puasnya...leh mkn banyak2....leh minum ble2 mse...leh borak sume cite..leh tgk tv sesuka ati....leh kacau adek aku kaw2... n leh mcm2 lg la... oh....btapa tdk sabonye mau pulang... 

bas yang aku bakal nek malam esk ni mgkin bas buruk kOt....
xkesah, jnji leh leh tdo n sdar2 dah sampai machang ngn slamat... i'Allah...

ni le....xtau la cane rupe bas neh nnti....jgn sampai aku xleh nk tdo dlm bas neh nnti sudah!!



antara agenda penting aku blek kali ni ialah nk struggle utk test JPJ kt litar memandu machang... ohh~sgt tdk suka suasana tu.... slain tu nk ambik mykad yang aku tempah sblom dtg cini...
harap2 elok la gamba 2...ic lame sgt menyedehkan...hikhik...maklum la gamba time darjah 6....bollot sungguh ase..

okeh beb... skrg nk kemas pkaian utk bwk blek...then nk tdo...

omG~first kluz esk kluz IE, kluz encek Nizam ...lect paling plg pantang student dtg lewat dr die...klu lwt abez la....ms neh xtdo lg...k la guys... i need 2 sleep....
gudnite ollz....daa~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...