Apr 13, 2011

tido semahunya =)

Assalamualaikum.... salam 1 dunia~

hr ni nk cite sal tido...zzz... aku punye waktu tido sgt la tdk tetap... 
betul2 mengikut kemampuan..ahaks...
mmg tdk dinafikan minggu lpas aku krg tdo sbb mggu lpas adalah mggu yg sgt sibok bg aku...
dgn 2 test, 3 present, report2 yg bertimbun lg... mmg sebok...
disebabkan kesibukan yg amat, aku pon terpksa la tido lwt...
mmg xcukup tido la mggu lepas... 
minggu ni dh xde keje, so ape lg, balas dendam la aku... haha

nk bls dendam konon tp smlm tido lwt gak..mgkin dh jd tabiat dh kot tido lewat ni..
 bkn ade keje pon.. tgk movie je..sampai kol 3.30 pg tgk movie..
then layan fb jap, dlm kol 4 lbh baru tido... bgun sbuh then sambung tido sampai kol 12 tgh hr... 
bkn main lg tido sbb nye keluz start kol 2 smpai 6 ptg..
so, klu dikira2... aku dh tido selama 8 jam.. normal la kn tido 8 jam..

nk dijadikan cite...
balik je bilik mmg penat gile... ntah nape klu kelas sampai 6 ptg mmg aku jd penat..
pas solat asar n maghrib, tanpa mandi manda, aku kepensanan...
 mmg gile gelabah aku tido sampai kol 3.30 pg... t'sedar je, pandang kiri kanan..
tgk rumet aku ngah study..

aku pon mula berdiri n p menghadap cermin... tgk muka xpyh cakap la... muka xmandi kn...
ngn slow n steady nye, aku ambik raga sabun n pi mandi....huhu..
mmg kegilaan la aku pnye waktu tido...
ni mmg xngntok la dh tido bnyk kemain..tp stdy x jgk lg...

klu dikira2 wt kali kedua... aku dh tido 7 jam... 
8 + 7 = 15 jam

15 jam tido... hebat x??? fuhh!
mmg slh satu faktor la otak aku leh jd lembab...
mmg aku akui bnyak keburukan  terlebih tido ni...tp xpe la... hr ni je aku tido bnyk... besok x dh... hihi

klu baby mcm ni xpe la nk tido bnyk pon...


eeeee comelnye~

tp ni dh bsr pnjang tido mengalahkn baby.. adui!

ok la... nk p solat subuh... pastu nk study bkn tido!! 
i'Allah~


bye ollzzz... <3




oii.. ckap nk study...xkn nk tido kot... tido mengalahkan garfield!


ahaks... jangan mare~


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...