Apr 24, 2011

pening2 ladybug~

Assalamualaikum...
hai sume (bajet ramai baca blog cap ayam nih)....

oke.. cuma nk gtau hari ni dh tido banyak... 
sptutnye stdy yg kne banyak..
takut nye ase... stdy xabih lg... 
ase cam dh xlama 1st paper aku.. =(

korang tau x?
aku cukup xsuka org paksa2 aku...
tp sekarang kenapa aku t'paksa paksa2 diri aku study?
huh...

disebabkan paksa2 stdy td, aku dh pening2 ladybug..
eh...

kenapa x pening2 lalat?
sebab lalat busuk n leh bwk penyakit...

knapa x pening2 nyamuk?
sebab nyamuk jahat... salu gigit aku pas2 melarikan diri...

uish... kn dh melalut ni... huhu...
org bile dh malas ni kn biasa la... 
ade je alasan xnk stdy...huhu

oke lah.. ase nye cukup disini dulu..
skrg da tiba ms smbung paksa diri utk stdy...



wish me luck~
daaa~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...